az autós blog és podcast

Így születik az autós influencer?

2022. február 15. - GTV1986

Újabban a Totalcar elég szépen termeli ki a vitaalapot magából. Legutóbb megjelent az Égéstér podcastban az Így születik az autós influencer c. műsor, amiben azt fejtik ki, hogy kooperálni kívánnak Staub Viki színésznővel, azaz autós influencert akarnak kitermelni belőle. Néhány keresetlen gondolat következik az autóbuzériáról.

Először is, nekem tényleg nem az a hobbim, hogy az autós médiába minden héten beleálljak valamivel. Szeretném, ha minőségi autós kontent születne minden platformon, és nem pedig újra megpróbálnák feltalálni a sajtban a lyukat. Benzinvérű autórajongót teremteni pedig olyan, mint egy kultfilmből remaket készíteni; hamis, gagyi, kínai piacos utánzat lesz, szépen kipofozott de lábszagú külsővel. Bizonyos dolgokat jobb ha nem piszkálunk, ilyen az autóbuzéria is. 

Staub Viki egy színésznő/lány, akinek - saját bevallása szerint - nem megy annyira most a színház, meg a film szakma. Kicsit uncsi már a szélgépet kezelni a forgatásokon, és akkor gondol egyet, és autós csaj lesz? WTF??? Cargirl nicknév alatt fut a Totalcar oldalán, mint szerző. In medias res el is mondanám, hogy a Cargirl miért nem lesz a befektetett marketing pénz és a Totalcar valamikori hírneve ellenére sem egycsapásra vérbeli autós: mert az egy éves jogsi, valamint hogy tetszik az RX-8-as Mazda, meg úgy általában a Mazda, még ez baromi kevés hozzá.

Az igazi cargirlök

Léteznek azonban olyan nők vagy csajok, akiknek a vérében is százas benzin folyik. Ők azok, akik olajsártól zsíros hajukat copfba fogva, overalljukat derekukon megkötve, a beszakadt, félig lekopott festett körmükkel kettesével cipelik a felnire szerelt gumiabroncsokat a boxutcában. Akik hétvégén a villáskulcsot pörgetik, vagy a fényezőpisztollyal varázsolnak. Mindezt azért teszik, mert szenvedélyük az autó, mindegy, hogy az egy Mazda, egy BMW, egy Opel vagy egy kispolszki. A szenvedélyük oltárán feláldozták a fiatalságukat, a társadalmi ideálokat, a bulikázást, a picsáskodást. Olyan kemények, mint a koporsószög, és ha face to face egy pikirt megjegyzést akarna rájuk tenni valaki, azt úgy vágnák tökön a colos crovával, hogy amaz a golyóit az orrán tüsszentené ki. Megérdemlik azt a minimális tiszteletet, hogy Staub Viki NE hívja magát Cargirlnek. Miért nem tud szimplán Staub Viki lenni, aki szereti az autót?

Hogyan születik az autórajongó?

Az autórajongás nem a pénz hátán születik. Ezt csak az tudja, aki megszállottan gyűjtötte kicsicsíra korában az autóskártyát, a turbórágós papírt vagy a hot wheels modelleket. Az vágja, aki kamaszkorában kiplakátolta a gyerekszobáját autós poszterekkel. Aki párás szemekkel tűrte, hogy az apja rendre utasítja, hogy tartsa már irányba azt a kurva zseblámpát, amíg a fater a családi kotlát henkölte az esőben. Aki középsulisként örült, ha valamelyik kispajtásának a nyári munkából vett romját szerelgethették. A benzinvérűség az úgy történik, hogy az ember megvágja magát szerelés közben, majd a sebet két napig csípi a belefolyó olajsár, a szemébe pedig rozsda hullik az aknában, és félszeműként fejezi be az aznapi javítási feladatot. Hazaérve pedig a véreres szemével a racing bazárt, face marketplacet meg az ebayt túrja a következő alkatrészért. Nagyon sok beszívott vegyszerszag, bőrbe ivódott kosz és álmatlan éjszaka hatására lesz versenybenzin a vérből. 
További adalék, hogy az autófanatikus kocsija sosem készül el. Bár mindenki szépnek vagy jónak tartja, ő a dícséretet mindig azzal üti el, hogy: hát igen, de lenne még mit lakatolni, vagy itt-ott van némi nyöszörgés , aminek még a végére kell járnia. Nem kérkedik, csak alázattal hódol a szerelemnek, ami mindig kér.

De melyik csajból lesz autós youtuber? 

Ó, a Youtube, ami egyesknek a felemelkedést, másoknak meg a reklámokkal folytatott örök harcát hozta el. Aki csaj létére sikeres akar lenni rajta, annak elárulom (titkos tipp, figyelj!), hogy az autós tartalmat 90%-ban férfiak nézik. Tehát van két út a sikerhez, az egyik, hogy érdekes autókat kell bemutatni, a másik, hogy bomba testű csajnak kell lenni, esetleg mindkettő. Ott a Top AAA kategóriás youtuber, Supercar Blondie, akit a Totalcarnak volt képe degradálni. Először is, ő nem egy kimondottan dekoratív csaj, ugyanakkor helyes, kedves, egy úgynevezett úri nő. Másodszor pedig a videói nagyjából felében koncepció autókat mutat be, ami nekünk, mezei jobbágy, földönfutó autós tartalmat fogyasztóknak érdekes, mert mi nem látjuk őket élőben egy autószalonon, ahol egy autós újságíró igen. Nyilván meg van ígérve ezekben a kocsikban a csillió lóerő és bazinagy hatótáv, meg persze az űrtechnika, és jó ezeket megnézni. Ettől népszerű Supercar Blondie.

Na most, kis ország vagyunk, a kis-pénz-kis-foci hazája, így ha autós csaj youtubert akartok teremteni, és nem áll rendelkezésre elegendő érdekes autó, akkor bizony kell a minimum 75C kosár, kvázi felvételi követelmény. Mert ha egy csaj sikít a kocsiban a lóerőtől, akkor itt ringjanak a kannák, mint trabantban laprugók! Ha autót akarunk nézni, mindegy milyen bugris mutatja be. De ha csajt, akkor vannak szexista elvárások, bármilyen PC világban élünk. Szóval a jó smink meg a kapucnis pulcsi kevés lesz.

Végül pedig, a Mazda RX8-ban NEM a váltásjelző sipolására kell elévezni verbálisan! Ha erre kell elővenni a vödröt, akkor van egy frankó mikrosütő a munkahelyemen, ami sütőnek szar, mert nem forog benne a tányér, ellenben frankón és hosszan tud sípolni. Az említett pillanat a videóban 16:20-nál:

Ne felejts el lájkolni minket Facebookon, követni Instagramon, illetve Podcast adásainkat itt tudjátok meghallgatni.

Legújabb cikkünket olvastad már?

A bejegyzés trackback címe:

https://korlampa.blog.hu/api/trackback/id/tr5117526616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása